Urząd Gminy Izabelin - Gmina Izabelin

Menu główne

Menu

Kalendarium

«kwiecień 2017»
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
1 2
3 4 5 dzień: 6 7 8 9
dzień: 10 11 12 dzień: 13 14 15 16
17 18 dzień: 19 dzień: 20 21 22 23
dzień: 24 dzień: 25 dzień: 26 dzień: 27 28 29 30
  • 24.04   Wspólne posiedzenie Komisji Gospodarczo – Finansowej i Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska godz. 18:00
  • 25.04   Posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki godz. 16:30
  • 26.04   Sesja Rady Gminy Izabelin godz. 13:00

Reklama

  • pogoda
  • akcje i alarmy
  • rozliczanie pit i meldunki w gminie
  • referendum

Treść

Rekrutacja do publicznej szkoły podstawowej na rok szkolny 2017/2018

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Izabelin:

 

Lp Czynności rekrutacyjne Terminy w postepowaniu rekrutacyjnym Terminy w postępowaniu uzupełniającym
1 Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. od 23 marca 2017 r.
do 27 kwietnia 2017 r.
od 5 czerwca 2017 r.
do 9 czerwca 2017 r.
2 Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonane przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2017 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59). od 28 kwietnia 2017 r.
do 11 maja 2017 r.
od 12 czerwca 2017 r.
do 20 czerwca 2017 r.
3 Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. 12 maja 2017 r. 21 czerwca 2017 r.
4 Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia. do 23 maja do godz. 14.00 do 28 czerwca 2017 r.
5 Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. 2 czerwca 2017 r. do 31 sierpnia 2017 r.

 

Załączniki:

wstecz

Promobox

Kontakt

Stopka

Kontakt

Kontakt

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin

tel. 22 722 89 30
mail: izabelin@izabelin.pl

Nr konta
31 1020 1026 0000 1102 0023 6034
PKO BP SA II O/Warszawa

MAPA

[obiekt mapy]

Newsletter

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.