Urząd Gminy Izabelin - Gmina Izabelin

Menu główne

Treść

Rekrutacja do gminnych przedszkoli publicznych oraz do szkoły podstawowej na rok szkolny 2018/2019

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2018/2019 do przedszkoli publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Izabelin

 

Lp

Czynności rekrutacyjne

Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

od 19 lutego 2018r.

do 20 marca 2018r.

od 04 czerwca 2018r.

do 08 czerwca 2018r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola publicznego i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2017r. — Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017r. poz. 59)

od 21 marca 2018r.

do 26 marca 2018r.

od 11 czerwca 2018r.

do 15 czerwca 2018r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych kandydatów niezakwalifikowanych

27 marca 2018r.

18 czerwca 2018r.

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

do 10 kwietnia 2018r.

do 26 czerwca 2018r.

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

11 kwietnia 2018r.

28 czerwca 2018r.

 

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2018/2019 do klas pierwszych szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Izabelin

 

Lp

Czynności rekrutacyjne

Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

od 19 lutego 2018r.

do 28 marca 2018r.

od 4 czerwca 2018r do 8 czerwca 2018r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2017r. — Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017r. poz. 59)

od 29 marca 2018r. do 9 kwietnia 2018r.

Od 11 czerwca 2018r.

Do 15 czerwca 2018r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych kandydatów niezakwalifikowanych

10 kwietnia 2018r.

18 czerwca 2018r.

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

do 23 kwietnia 2018r. do godz. 14.00

do 26 czerwca 2018r.

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

27 kwietnia 2018r.

Do 31 sierpnia 2018r.

 

Załączniki:

drukuj (Rekrutacja do gminnych przedszkoli publicznych oraz do szkoły podstawowej na rok szkolny 2018/2019)

wstecz

Promobox

Kontakt

  • -

Kontakt

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin

tel. 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl

Nr konta
31 1020 1026 0000 1102 0023 6034
PKO BP SA II O/Warszawa

MAPA

[obiekt mapy]
  • System Informacji Przestrzennej - Urząd Gminy Izabelin

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.