Urząd Gminy Izabelin - Gmina Izabelin

Menu główne

Treść

Informacja o istotnych zadaniach i działaniach realizowanych przez Urząd Gminy Izabelin i gminne jednostki w III kwartale 2018 roku oraz planowanych do realizacji na IV kwartał 2018 roku

Tradycyjnie już przedstawiam Państwu sprawozdanie z działalności Urzędu Gminy i jednostek gminnych. Pragnę poinformować wszystkich Mieszkańców o istotnych zadaniach i działaniach, jakie  zostały zrealizowane, bądź nad którymi pracowano w minionym kwartale  (lipiec – wrzesień 2018) oraz o najważniejszych zadaniach, jakie zaplanowane zostały na IV kwartał 2018 r. 

Za najbardziej istotne zadania i działania realizowane przez Gminę i jej jednostki w minionym  kwartale uznajemy: 

  • włączenie gminy Izabelin do 1 strefy biletowej ZTM od 1 września 2018r.;  Dzieci z dużych rodzin 3+ mogą od 1 września w GOPS uzyskać zwrot 50% ceny 90-dniowych biletów ulgowych;
  • zakończenie całości robót drogowych związanych z budową ścieżki rowerowej w ul. 3 Maja oraz w ul. Sierakowskiej;
  • zakończenie realizacji przejętego od Powiatu zadania przebudowy drogi powiatowej 3 Maja w Laskach na odcinku od ronda do ul. Szymanowskiego wraz z budową chodnika po stronie południowej i pozyskanie dofinansowania w wysokości 50% kosztów budowy od Starosty Warszawskiego Zachodniego (wraz z dofinansowaniem budowy ulicznych świateł wzbudzanych na przejściu przy skrzyżowaniu ul. 3 Maja z ul. Szymanowskiego);
  • nabycie przez Gminę na rzecz rozszerzenia działalności Centrum Kultury w Izabelinie nieruchomości przy ul. Matejki 25 w Izabelinie C; 
  • zakończenie rozbudowy Ośrodka Zdrowia w Izabelinie; planowane otwarcie – 15 października; 
  • zrealizowanie przebudowy ul. Chłopickiego (pomiędzy Sierakowską, a Langiewicza) oraz  położenie nakładek asfaltowych na ponad 3 km dróg w naszej gminie ( już wykonane: Bociania, Łabędzia, Skrajna, Rzędziana, Mickiewicza, Bohaterów Kampinosu, Langiewicza);
  • zawarcie porozumienia z Komendantem Stołecznym Policji o dofinansowaniu budowy posterunku policji w Gminie Izabelin na przekazanej na ten cel działce nr ew. 68/1 u zbiegu ul. 3 Maja i Zielonej; 
  • wykonanie boiska trawiastego przy Szkole Podstawowej w Hornówku; 
  • skuteczne przeprowadzenie przetargu na budowę boiska lekkoatletycznego przy  Szkole Podstawowej w Izabelinie; wejście Wykonawcy na plac budowy nastąpi  już w dniu 3 października b.r.; 
  • skuteczne przeprowadzenie przetargu na przebudowę ul. Matejki (odcinek: Tetmajera – Poniatowskiego) – prace ruszą w październiku bieżącego roku;
  • podpisanie z Wojewodą Mazowieckim porozumienia o dofinansowaniu utworzenia Dziennego Domu Opieki w ramach programu SENIOR+ w kwocie 240 tys. zł; 
  • pozyskanie kwoty 287 000 zł na adaptację budynku komunalnego w Mościskach;
  • złożenie przez Sołtys Mościsk Danutę Karczmarek i Zastępcę Wójta Ryszarda Haczek petycji do Prezydent miasta stołecznego Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz i Przewodniczącej Rady Miasta wraz z ponad 600 podpisami Mieszkańców gmin:  Izabelin, Łomianki i Stare Babice oraz warszawskich Bielan w sprawie przyjęcia do budżetu Miasta na 2019r. kwoty 1 mln zł na przebudowę skrzyżowania w Mościskach;
  • podpisanie z Ministrem Sprawiedliwości umowy o dofinansowanie zakupu sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP Laski z Funduszu Sprawiedliwości;
  • wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Boczna, Próżna, Leśna, Boiskowa, Rolna, Wesoła i Polna w Hornówku; 
  • dokonanie modernizacji oczyszczalni ścieków, zwiększającej jej efektywność;
  • organizacja spotkania przedstawicieli WFOŚiGW z Mieszkańcami w sprawie nowego rządowego programu wsparcia procesu termomodernizacji i wymiany przestarzałych pieców na paliwa stałe pod nazwą „Czyste powietrze”. Umożliwia on pozyskanie do 90% kosztów termomodernizacji i wymiany pieca w budynkach mieszkalnych maksymalnie do kwoty realizacji zadania w wysokości  53 000 zł. Zapoznać się z informacjami o programie, pobrać ulotkę czy wypełnić wniosek  można na stronie: http://nfosigw.gov.pl/czyste-powietrze/ogloszenie-o-naborze/. Referat Inwestycji udziela pomocy przy wypełnianiu wniosków.


Wydział Gospodarki Przestrzennej

Referat Architektury i Planowania Przestrzennego: 

  • przeprowadzenie procedury opinii i uzgodnień oraz wyłożenia do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  wsi Truskaw i Truskaw – Helenówek, Etap I   (rejon ul.:  Dzikiej, Lipkowskiej, Południowej i Mokre Łąki);
  • rozpoczęcie prac nad jednostkową zmianą miejscowego planu wsi Truskaw i Truskaw-Helenówek Etap II ( zmian w zakresie definicji powierzchni biologicznie czynnej);
  • dalsze procedowanie zmiany miejscowego planu wsi Izabelin B, uzupełnianie wniosku dot. zmiany przeznaczenia gruntów leśnych (postępowanie prowadzone przez Marszałka Województwa Mazowieckiego); 
  • przygotowanie 140 zaświadczeń oraz wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 

Referat Geodezji i Gospodarki Gruntami:

  • zniesienie współwłasności do dwóch działek obr. Mościska (działka u zbiegu ul. 3 Maja i ul. Estrady na potrzeby lewoskrętu); 
  • zamiana ze Skarbem Państwa działek - przekazanie działki nr ew. 68/1 pod budowę Posterunku Policji w Izabelinie; 
  • nabycie nieruchomości przy ul. Matejki 25 w Izabelinie C;
  • sprzedaż dwóch działek w Truskawiu o nr ew. 239/7 i 238/4; 
  • podpisanie 5 umów dzierżawy z czynszem dzierżawnym w wysokości ok. 4.800 zł  w  skali roku;
  • naliczenie  renty planistycznej na łączną kwotę  65.612 zł.

Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych:

  • kontynuowanie prac przy budowie dróg rowerowych w Gminie; zakończenie całości robót drogowych w ul. 3 Maja oraz ul. Sierakowskiej, wykonanie  wymiany konstrukcji i nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. 3 Maja w Laskach -  na odcinku od ul. Szymanowskiego do ronda przy ul. Wieczorka;  
  • kontynuowanie prac budowlanych przy rozbudowie Ośrodka Zdrowia w Izabelinie C wraz z budową parkingu przy ul. Tetmajera; roboty zostały zakończone - przewidywany termin przekazania obiektu do użytkowania to połowa października 2018 r.; 
  • zakończenie podstawowych robót drogowych związanych z przebudową ul. Chłopickiego na odcinku od ul. Langiewicza do ul. Sierakowskiej w Izabelinie C;  
  • wykonanie boiska trawiastego o powierzchni ok. 600 m2 przy Szkole Podstawowej w Hornówku, ul. Wojska Polskiego;
  • realizacja gminnego programu wymiany pieców;  wypłacono już 8 dotacji, 20 projektów jest w trakcie realizacji;
  • procedowanie postępowania w sprawie uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na budowę odwodnienia dróg w Izabelinie B i ulicy Polnej w Hornówku;
  • rozstrzygnięcie przetargu na budowę boiska lekkoatletycznego przy  Szkole Podstawowej w Izabelinie; wykonawcą robót jest firma TAMEX Obiekty Sportowe S.A. z Warszawy. 

Wydział Środowiska 

Referat Ochrony Środowiska:

  • procedowanie wniosków o wydanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów;
  • prowadzenie postępowań dotyczących wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
  • zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym i przeciwdziałanie bezdomności zwierząt;
  • realizacja zadania wynikającego z Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Izabelin – przyjmowanie oświadczeń na dofinansowanie do zabiegów kastracji/sterylizacji psów i kotów posiadających właściciela z terenu gminy  oraz finansowanie elektronicznego znakowania zwierząt domowych; 
  • prowadzenie akcji usuwania materiałów zawierających azbest z terenu gminy Izabelin;
  • prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości opłaty za usługi wodne z tytułu zmniejszenia naturalnej retencji terenowej;
  • prowadzenie postępowań w sprawie zmiany stanu wody na gruncie;
  • przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań podmiotów działających w zakresie odbierania i transportu nieczystości ciekłych oraz odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
  • zmiana lokalizacji czujnika z dachu CKI na budynek CUWI przy ul. Szkolnej 2A w Hornówku, zmiana sposobu prezentacji danych dotyczących zapylenia pyłem PM10 i PM2,5 pochodzących z w/w czujnika na stronie: http://infomet.nazwa.pl/meteo/izabelin/trends.htm - uwzględnienie  odczytów średniodobowych;
  • organizacja spotkania informacyjnego dotyczącego prezentacji założeń rządowego programu priorytetowego „Czyste Powietrze” z przedstawicielami WFOŚiGW.


Referat Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa:

  • realizacja prac drogowych związanych z wykonaniem nakładek bitumicznych na wyznaczonych odcinkach dróg gminnych o łącznej długości 2.130,00m i wartości umowy opiewającej na kwotę 733.080,00zł w zakresie następujących ulic: Truskaw - ul. Bociania, ul. Żurawia, Hornówek - ul. Skrajna, Izabelin C - ul. Langiewicza, Izabelin B – ul. Mickiewicza, ul. Bohaterów Kampinosu, ul. Rzędziana.

Referat Gospodarki Odpadami:

  • przyjęcie i opracowanie 88 deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 
  • wystawienie 69 upomnień dla dłużników;
  • wystawienie 5 tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego; 
  • wysłanie 30 pism przedegzekucyjnych; 
  • zawarcie 2 ugód na spłatę zaległości;
  • przeprowadzenie 63 rozmów z mieszkańcami w sprawie wyjaśnienia zaległości w opłatach z tytułu odbioru odpadów komunalnych; 
  •  sporządzenie zapytań ofertowych na wykonanie usług polegających na prowadzeniu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Izabelin.


Wydział Rozwoju:

  • podpisanie z Wojewodą Mazowieckim porozumienia o dofinansowaniu utworzenia Dziennego Domu Opieki w ramach programu SENIOR+; kwota dofinansowania 240 000 zł;
  • podpisanie umowy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego o dofinansowanie zakupu lokali mieszkaniowych w ramach programu „Wsparcie budownictwa socjalnego z Funduszu Dopłat”; kwota dofinansowania 287 000 zł;
  • realizacja programu Lokalny Animator Sportu 2017 – dofinansowanie wynagrodzenia 2 animatorów na Orliku w Laskach; 
  • prowadzenie i rozliczanie projektu „Akademia pod Dębowym Liściem – jest nas więcej”, realizowanego w Gminnym Przedszkolu w Laskach, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego;
  • podpisanie z Ministrem Sprawiedliwości umowy o dofinansowanie zakupu sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP Laski z Funduszu Sprawiedliwości; 
  • aktywny udział i współpraca z Urzędem Marszałkowskim  w opracowywaniu Systemu Dziedzinowego do komunikacji z mieszkańcami w ramach projektu „Regionalne partnerstwo samorządów Mazowsza dla aktywizacji społeczeństwa informacyjnego w zakresie e-administracji i geoinformacji”; 
  • udział w Europejskim Tygodniu Zrównoważonego Transportu – promocja transportu rowerowego i publicznego; 
  • przeprowadzenie czterech otwartych konkursów ofert i udzielenie dotacji na realizację zadań publicznych z zakresu:  działalności na rzecz integracji europejskiej oraz rozwijania kontaktów i współpracy Gminy Izabelin z gminami partnerskimi w drugiej połowie 2018 r.,  wspierania i upowszechniania kultury fizycznej,  upowszechniania sportu w Gminie Izabelin - jesień 2018,
  • promocji zdrowia: Świadome rodzicielstwo - program edukacyjny dla przyszłych rodziców;
  • przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie zmian w Statucie Gminy Izabelin oraz  Programu współpracy Gminy Izabelin z organizacjami pozarządowymi na 2019 r.; 
  • przeprowadzenie kwartalnej kontroli warunków i jakości świadczonej opieki w niepublicznym żłobku Radosny Domek pod Sosnami w Izabelinie; 
  • zorganizowanie bezpłatnych badań mammograficznych dla kobiet w wieku 50-69 lat;
  • bieżąca obsługa CEIDG; 
  • kontynuacja Programu „Karta Izabelińczyka”; ponad 800 Mieszkańców posiada już Kartę Izabelińczyka.

Wydział Finansowy

Referat Księgowości Budżetowej:

  • sporządzenie sprawozdań budżetowych za II kwartał  2018 r. z zadań własnych oraz zadań zleconych Urzędu Gminy oraz Gminy (Organu); 
  • bieżące płatności zobowiązań oraz bieżąca ewidencja dochodów, wydatków, kosztów i środków trwałych
  • czynności przygotowawcze dotyczące sporządzenia sprawozdań budżetowych za III    
  • kwartał 2018 r. Urzędu Gminy oraz Gminy (Organu); uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych, uzgadnianie należności i zobowiązań wynikających z ksiąg rachunkowych, wysyłka wezwań do zapłaty od należności cywilnoprawnych; 
  • obsługa księgowa projektu: „Zintegrowane Inwestycje Terytorialne dla  Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego” ZIT.

Referat Księgowości Podatkowej:

  • wystawienie decyzji wymiarowych dotyczących podatku od nieruchomości oraz decyzji zmieniających wymiar;
  • wprowadzenie 164 zmian z ewidencji gruntów i budynków; 
  • wszczęcie 21 postępowań w sprawie określenia wymiaru podatku od środków transportowych;
  • wprowadzenie 37 zmian z ewidencji pojazdów;
  • systematyczne wprowadzanie zmian, zgodnie z przesłaną przez Starostę Powiatu Warszawskiego Zachodniego informacją w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja zebranych informacji dotyczących użytków gruntów położonych na terenie gminy Izabelin;
  • wprowadzanie deklaracji podatku od nieruchomości osób prawnych oraz podatku od środków transportowych;
  • rozliczenie kosztów egzekucyjnych dotyczących wystawionych tytułów wykonawczych za  poszczególne miesiące III kwartału 2018 r.;
  • rozliczenie oraz kontrola prawidłowego poboru podatków pobieranych przez sołtysów poszczególnych miejscowości oraz poboru opłaty skarbowej pobieranej przez wyznaczonych inkasentów;
  • w zakresie podatku VAT:
    • wystawienie 152 faktur sprzedaży, sporządzenie rejestrów sprzedaży i zakupu, wystawienie deklaracji podatku VAT-7 (jednostki i zbiorcze jednostek Gminy Izabelin);
    • przygotowywanie dokumentów dotyczących wystąpienia o wydanie interpretacji
    • indywidualnych;
    • przygotowanie dokumentów dotyczących zwrotu podatku VAT od inwestycji  rozbudowy Ośrodka Zdrowia w Izabelinie; 
    • przygotowanie dokumentów dotyczących procedury wprowadzenia zasad stosowania mechanizmu podzielonej płatności podatku VAT (split payment) i wykorzystania środków zgromadzonych na rachunkach VAT;
    • analiza przepisów podatku VAT w zakresie: cen nieruchomości podawanych w aktach notarialnych oraz zasad stosowania przepisów VAT przy zamianie nieruchomości. 

                                                
Szkoła Podstawowa w Izabelinie:

  • zaplanowanie i zorganizowanie pracy szkoły na rok szkolny 2018/2019:
    • zorganizowanie zajęć w ramach pomocy pedagogiczno-psychologicznej i innych zajęć dodatkowych;
    • przygotowanie harmonogramu konkursów międzynarodowych, ogólnopolskich  i szkolnych na cały rok szkolny;  
    • zaplanowanie działań profilaktycznych na bieżący rok szkolny; 
    • kontynuacja projektów: Koduj z Klasą, Mistrzowie Kodowania i SCRATCH – udział nauczycieli w szkoleniach;
  • rozpoczęcie realizacji projektu rozwojowego „Jak zwiększyć satysfakcję ucznia w Szkole Podstawowej w Izabelinie” – udział Rady Pedagogicznej w warsztatach, wypracowanie narzędzi badawczych do diagnozy poziomu satysfakcji u uczniów i ich rodziców;
  • kontynuacja pilotażowego Programu Programowania w Szkole dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej ogłoszonego przez MEN;
  • przygotowanie uroczystości patriotyczno-religijnej na Cmentarzu Wojskowym w Laskach;
  • pomalowanie dachu nad salą gimnastyczną wraz z zapleczami sportowymi, kotłownią, pomieszczeniami administracyjnymi, holem głównym oraz pomieszczeniem socjalnym;
  • pomalowanie sali lekcyjnej, korytarza oraz dziewięciu gabinetów;
  • naprawienie i pomalowanie trzydzieści sztuk okien;
  • wymiana rolet w czterech salach lekcyjnych i w dwóch gabinetach.

 

Gminne Przedszkole w Izabelinie:

  • zmodernizowanie i podłączenie wentylacji na strychu (z sześciu sal wyprowadzona została wentylacja na zewnątrz budynku oraz wymieniono kratki wentylacyjne w kominach); 
  • zamontowanie nawiewników okiennych w sześciu salach;
  • wymiana drzwi w strefie biurowej przedszkola;
  • montaż paneli podłogowych w sześciu salach;
  • konserwacja i odnowa ogrodzenia oraz tarasów (czyszczenie i malowanie);  
  • organizacja wrześniowych wycieczek do Manufaktury Cukierków oraz Parku Iluzji. 

 

Gminne Przedszkole w Laskach: 

  • wykonanie remontu łazienki dla personelu oraz remontu podłogi na antresoli po zalaniu – wymiana klepek, cyklinowanie i lakierowanie;
  • cyklinowanie i malowanie głównych schodów i podłogi w sali do terapii SI;
  • zakończenie projektu unijnego (doposażenie przedszkola w sprzęt i pomoce dydaktyczne, doposażenie sali do SI, podniesienie kwalifikacji nauczycieli);
  • pełnienie w lipcu dyżuru wakacyjnego dla dzieci z gminy Izabelin, natomiast w sierpniu  przeprowadzenie  prac porządkowych;
  • przygotowanie  pasowania na przedszkolaka nowych dzieci;
  • doposażenie kuchni w nowy sprzęt. 

Centrum Usług Wspólnych Izabelin:

  • sporządzenie i analiza sprawozdań budżetowych za II kwartał 2018 r. oraz za miesiąc lipiec i sierpień  2018 r. jednostek obsługiwanych tj. Centrum Usług Wspólnych Izabelin, Szkoły Podstawowej im. płka Stanisława Królickiego w Izabelinie, Gminnego Przedszkola im. ks. Aleksandra Fedorowicza w Izabelinie, Gminnego Przedszkola w Laskach „ Akademia Pod Dębowym Liściem”, Gminnego Ośrodka Sportu, Rekreacji i Utrzymania Terenów Zielonych Izabelin; 
  • bieżąca obsługa finansowo – księgowa oraz płacowa ww. jednostek; 
  • przygotowanie i przeprowadzenie  postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego dla 4 nauczycieli; 
  • przygotowanie dokumentacji do przetargu na dowóz zbiorowy dzieci niepełnosprawnych na rok szkolny 2018/2019 oraz podpisanie umów indywidualnych na zwrot kosztów dowozu tych dzieci do szkół i placówek oświatowych; 
  • przygotowanie, przy współpracy z dyrektorami jednostek, projektów budżetów na rok 2019.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Izabelinie:

  • przygotowania do przejęcia nowego zadania, jakim będzie utworzenie i prowadzenie Domu Dziennego Pobytu Senior +, dla osób starszych, wymagających pomocy i opieki. 
  • prowadzenie dla mieszkańców gminy poradnictwa prawnego i psychologicznego oraz grupy wsparcia dla osób współuzależnionych;
  • wykonywanie ustawowych zadań związanych z pomocą społeczną, świadczeniami rodzinnymi, funduszem alimentacyjnym, świadczeniem wychowawczym (500+), wspieraniem rodziny, przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, Kartą Dużej Rodziny; 
  • przyjmowanie wniosków na nowe okresy zasiłkowe: ze świadczeń rodzinnych (120 szt.), funduszu alimentacyjnego (30 szt.), świadczenia wychowawczego 500+ (591 szt.) oraz nowego świadczenia, związanego z wyprawką szkolną „dobry start” czyli tzw. 300+ (~ 1000 szt.).

Gminna Biblioteka Publiczna w Izabelinie:

  • uzyskanie dotacji na zakup nowości wydawniczych,  w ramach Programu Wieloletniego „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa” Piorytet 1 – Zakup nowości wydawniczych do bibliotek publicznych w roku 2018; zakupiono i opracowano blisko  130 książek;
  • przygotowanie pierwszego po wakacjach spotkania klubowiczów Dyskusyjnego Klubu Książki;  dyskusja na temat książki  „Sowiestany”;
  • wznowienie po wakacjach akcji „Czytamy Dzieciom”; w każdą ostatnią środę miesiąca o godz. 16.00; 
  • zakupienie 70 szt. nowych książek do słuchania; aktualnie są opracowywane i kodowane;
  • prowadzenie akcji wymiany puzzli w  bibliotece; czwartki w godz. 16.00 – 18.00.


GPWiK „Mokre Łąki”:

  • rozpoczęcie budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Młodzieżowej, Trzech Sosen, Ogrodowej, Pogodnej i Pocztowej w Laskach;
  • wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Boczna, Próżna, Leśna, Boiskowa, Rolna, Wesoła i Polna w Hornówku;
  • dokonanie modernizacji oczyszczalni ścieków, zwiększającej jej efektywność, poprzez montaż dwóch fabrycznie nowych mechanicznych krat schodkowych;
  • wybudowanie sieci wodociągowej w ul. Kwitnącej w  Mościskach;
  • ogłoszenie przetargu na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Izabelin i Sieraków (ul. Sierakowska, gen. Abrahama) – etap I;
  • podpisanie umowy na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Olszowej w Truskawiu.


Gminny Ośrodek Sportu, Rekreacji i Utrzymania Terenów Zielonych:

  • przygotowanie oferty zajęć sportowych i rekreacyjnych 2018/2019 dla mieszkańców, publikacja w mediach; 
  • rozpoczęcie zajęć rekreacyjno - sportowych: trening biegowy, nordic walking, lekka atletyka dla uczniów, animator sportu dla dzieci i młodzieży na Orliku;
  • przygotowania do Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu, współpraca z Wydziałem Rozwoju UG; 
  • organizacja i przeprowadzenie Rajdu „Rowerem przez Puszczę” w dniu 16 września br.;
  • pielęgnacja zieleni i urządzeń na boiskach sportowych i terenach rekreacyjnych;
  • zakup rębaka niezbędnego do prowadzenia prac pielęgnacyjnych drzew i krzewów;
  • przygotowanie dokumentacji do tworzonych pomieszczeń bazy Działu Komunalnego GOSiR przy ul. Mokre Łąki;
  • przygotowanie ulotek i plakatów w związku z wandalizmem i niszczeniem mienia publicznego na terenie gminy oraz ulotek z lokalizacją dystrybutorów torebek na odchody po psach; 
  • utrzymanie czystości pasów drogowych dróg gminnych, parkingów wraz z zamiataniem ulic i chodników  oraz utrzymanie porządku na przystankach autobusowych i opróżnianie koszy ulicznych; 
  • obsługa techniczna uroczystości i pikników sołeckich. 


Centrum Kultury Izabelin:

  • zorganizowanie 3 koncertów:  Koncert edukacyjny „Piękna nasza Polska cała” o polskiej kulturze i tradycjach, „Chopin na strunach” i koncert zespołu „Horyzonty”; 
  • przygotowanie 3 spotkań z podróżnikami: „Bhutan – podróż w czasie”, „Ladakh, Kaszmir – himalajskie krainy” i „Brazylia”; 
  • organizacja Akcji Lato: prowadzenie zajęć tanecznych, warsztatów plastycznych, ceramicznych, malowanie batiku,  projekcje filmowe w Kinie za Rogiem; dla najmłodszych zaprezentowały się teatrzyki z siedmioma przedstawieniami teatralnymi;
  • przygotowanie dwóch wystaw artystycznych: Wystawa ilustracji książek dla dzieci „Jasnowidze” i wystawa fotografii Ryszarda Sobolewskiego „Magia Kuby”; 
  • przygotowanie Wieczoru z kulturami świata  – Kuba – w ramach wieczoru odbył się koncert zespołu Reya Ceballo oraz prezentacja o Kubie podróżnika Ryszarda Sobolewskiego; 
  • organizacja Pikniku rodzinnego w Laskach „ Żegnaj lato”; 
  • udział w Piknikach sołeckich w Izabelinie B, Izabelinie C i w  Laskach; 
  • przygotowanie Dnia otwartego CKI; 
  • organizacja Dnia dla rodziny;   
  • zorganizowanie warsztatów dla młodzieży i dorosłych: fotograficznych oraz programowania i cyberbezpieczeństwa,  a także warsztatów naukowych dla dzieci – Funiversity;  
  • projekcja  59 filmów w Kinie za Rogiem; 
  • przygotowanie pokazu filmowego kina plenerowego oraz wspólnie z Fundacją im. ks. Aleksandra Fedorowicza zaprezentowanie filmu Jacka Bąka „Bitwa Warszawska 1920r. – 95 lat później” (po filmie wspólne śpiewanie pieśni patriotycznych). 


Najważniejsze zadania planowane do wykonania w IV kwartale 2018 roku: 

  • uruchomienie nowej przychodni zdrowia w dniu 15 października 2018r.;
  • zakończenie odbiorów i rozliczenia projektu budowy ścieżek rowerowych w gminie Izabelin;
  • rozpoczęcie robót związanych z budową boiska lekkoatletycznego przy  Szkole Podstawowej w Izabelinie; zakończenie prac przewidywane jest w połowie przyszłego roku;
  • przebudowa ul. Matejki na odcinku od ul. Tetmajera do ul. Poniatowskiego w Izabelinie C;
  • budowa zestawu do ćwiczeń kalistenicznych (street workout) oraz siłowni plenerowej na terenie Parku rekreacji i sportu w Izabelinie; 
  • budowa boiska dla dzieci i młodzieży przy placu zabaw w Mościskach oraz nawierzchni bezpiecznej na boisku do koszykówki w Sierakowie;
  • wykonanie nakładki asfaltowej wraz z odwodnieniem i wymianą części chodnika w ul. Sienkiewicza; roboty realizuje Powiat Warszawski Zachodni; gmina Izabelin pokrywa 50% kosztów realizacji zadania;
  • kontynuacja prac drogowych związanych z wykonaniem nakładek bitumicznych na odcinkach dróg gminnych o łącznej długości 760,00 m i wartości umowy opiewającej na kwotę 350.000 zł;
  • wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kampinoskiej i Piaskowej w Hornówku;
  • dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Młodzieżowej, Trzech Sosen, Ogrodowej, Pogodnej i Pocztowej w Laskach; 
  • rozpoczęcie budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Olszowej w Truskawiu; 
  •  rozpoczęcie budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Izabelinie C i Sierakowie (ul. Sierakowska, gen. Abrahama) – etap I; 
  • rozpisanie i rozstrzygnięcie przetargu oraz podpisanie umowy na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Prymasowskiej oraz Leśnej Polanki w Izabelinie C ,  sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kordeckiego, Soroki, Charłampa, Anusi, Zagłoby w Izabelinie B oraz w ulicy Sosnowej w Hornówku; 
  • zakończenie i rozliczenie końcowe realizacji gminnego programu wsparcia wymiany pieców za rok 2018; 
  • kontynuacja budowy sieci monitoringu; 
  • negocjacje w sprawie regulacji ul. Ogrodowej w Laskach; 
  • przekazanie Centrum Kultury Izabelin nowo pozyskanej posesji przy ul. Matejki 25 na cele poszerzenia zakresu działalności kulturalno-oświatowej CKI; 
  • zakończenie regulacji ul. Zielonej w Hornówku; 
  • uruchomienie lodowiska;
  • realizacja prac związanych z dostawą kruszywa drogowego w łącznej ilości ok. 1500,00 t wraz z wbudowaniem w nawierzchnię dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej;
  • przygotowanie projektu budżetu na 2019 rok. 

 

Wójt Gminy Izabelin 
Witold Malarowski
 

drukuj (Informacja o istotnych zadaniach i działaniach realizowanych przez Urząd Gminy Izabelin i gminne jednostki w III kwartale 2018 roku oraz planowanych do realizacji na IV kwartał 2018 roku)

wstecz

Promobox

Kontakt

Stopka

Kontakt

Kontakt

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin

tel. 22 722 89 30
mail: izabelin@izabelin.pl

Nr konta
31 1020 1026 0000 1102 0023 6034
PKO BP SA II O/Warszawa

MAPA

[obiekt mapy]

Newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie adresu e-mail (podanego w powyższym formularzu) oraz adresu IP przez Urząd Gminy Izabelin w celu realizacji subskrypcji „Newsletter”, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: Rozporządzenie) informujemy, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gminy Izabelin, zwany dalej Administratorem
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Izabelin, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Izabelin za pomocą adresu iod@izabelin.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, przy spełnieniu przesłanek wskazanych w Rozporządzeniu, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
  5. Wyrażenie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania newslettera.
  6. Ma Pani/Pan prawo wycofać zgodę w każdym czasie, co nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do momentu wycofania zgody, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne.
  8. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców
    - podmiotom, które przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Izabelin, na podstawie przepisów prawa lub stosownych umów;
    - organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z powszechnie obowiązującego prawa.
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
  10. W sytuacji przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z naruszeniem przepisów prawa, w tym w szczególności Rozporządzenia, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Pani/Pana dane będą w serwisach Administratora przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegały profilowaniu.

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.