Urząd Gminy Izabelin - Gmina Izabelin

Menu główne

Treść

Targi Turystyczne Misja Kampinos – stoisko Planeta Izabelin – spotkanie z Arkadiuszem Szarańcem – autorem książek „Żubry lubią jeżyny” oraz „Warszawa dzika”

Serdecznie zapraszamy w najbliższą sobotę 19.09.2020 w godz. 10.00-16.00 na Targi Turystyczne Misja Kampinos, gdzie swoje stoisko będzie miała Planeta Izabelin. Impreza odbędzie się na Polanie Jakubów przy Dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego. Gościem specjalnym będzie Arkadiusz Szaraniec – autor książek „Żubry lubią jeżyny” – wyd. Czarne oraz „Warszawa dzika” wyd. ISKRY, który będzie podpisywał swoje książki, rozmawiał z czytelnikami a także prowadził zajęcia dla dzieci w formie konkursów, zabaw słowno-ruchowych, w zgadywanki pt "Co w Puszczy piszczy?"
Nagrody gwarantowane :-)
 
Na stoisku będzie można zakupić książki zeszłorocznych laureatów tzn. Sennik ciem i motyli – Roberta Pucka wyd. Czarne, Pszczoły miodne i niemiodne – Justyny Kierat wyd.Multico oraz książki Arkadiusza Szarańca.

  • plakat

Program poprawy sprawności fizycznej osób po 60 roku życia

Od połowy czerwca 2020 roku  w należącej do SPZZLO Warszawa-Żoliborz przychodni przy ul. Szpitalnej 6 w Łomiankach realizowany jest, finansowany przez Województwo Mazowieckie, bezpłatny program polityki zdrowotnej w zakresie poprawy sprawności fizycznej osób po 60 roku życia.

Program aktywizacji ruchowej obejmuje różnorodne świadczenia, w tym badania kwalifikacyjne, interwencję edukacyjną oraz terapeutyczną. Fachową pomoc zapewnia specjalnie wyszkolony zespół, w tym dietetyk oraz fizjoterapeuci, natomiast ewentualne wsparcie medyczne gwarantuje lekarz podstawowej opieki zdrowotnej. Zajęcia ruchowe przeprowadzane są w formie indywidulanej lub grupowej dla osób o zbliżonym poziomie sprawności fizycznej, w grupie maksymalnie 4 uczestników, raz w tygodniu przez okres trzech miesięcy. Ze względu na ogromne znaczenie samoświadomości oraz samowystarczalności każdego człowieka, zapewniających właściwe funkcjonowanie w społeczeństwie, istotnym elementem programu są również ćwiczenia samodzielne wykonywane w domu oraz prowadzenie dzienniczka. Natomiast w ramach zajęć fakultatywnych poruszane są istotne zagadnienia obejmujące takie tematy, jak wpływ dobrej kondycji na walkę ze stresem, doboru materaca na jakość snu, zanieczyszczenia środowiska na zdrowie, zasady zaopatrzenia w wyroby medyczne oraz wytyczne dietetyczne.

Warunki uczestnictwa w programie: ukończony sześćdziesiąty rok życia, mieszkanie na terenie województwa mazowieckiego, poruszanie się bez sprzętów wspomagających i osób trzecich, a także dotychczasowy brak systematycznej aktywności fizycznej oraz uczestnictwa w innych podobnych programach.  

Zapisy oraz dodatkowe informacje pod nr tel. 532 414 541, 22 751 10 55 lub osobiście w przychodni przy ul. Szpitalnej 6 w Łomiankach. 

  • plakat

Pierwsze spotkanie kręgu kobiet w Izabelinie

Z radością zapraszamy na pierwsze spotkanie kręgu kobiet w Izabelinie! "Odkrywanie darów zmiany" odbędzie się już 17 września w Willi o godzinie 19.00, a spotkanie poprowadzi Miriam May.
Zapisy prowadzi radna Justyna Pietrak - tel. 600 223 632

  • plakat

Awaria telefonu w Mokrych Łąkach

W GPWiK "Mokre Łąki" nastąpiła awaria techniczna sieci telefonicznej - numer 22 721 80 72 jest chwilowo niedostępny.
Prosimy o kontakt na komórkowy numer Biura Obsługi Klienta - 508 280 852.
Przepraszamy i liczymy, że zarządca szybko naprawi usterkę!

Doceńmy wolontariuszy czasu pandemii

Pracują na rzecz drugiego człowieka, niosą bezinteresownie pomoc potrzebującym oraz budują więzi między mieszkańcami – tacy są wolontariusze na Mazowszu. Rusza konkurs „Mazowieckie Barwy Wolontariatu”. W ten sposób samorząd województwa mazowieckiego chce uhonorować najbardziej zaangażowanych w swoją pracę charytatywną. W tym roku będą również nagrodzone osoby, które pomagały podczas pandemii Covid-19. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 30 września br.

Warsztaty psychologiczno-rozwojowe dla kobiet

O mądrości, delikatności i sile, czyli jak być kobietą i tworzyć a nie niszczyć - warsztaty psychologiczno-rozwojowe dla kobiet, które pomogą nam odkryć w sobie twórcze potencjały

Warsztat poprowadzi Beata Chmielewska

Willa Europa
ul. Matejki 26, Izabelin C
12 września 2020
godz. 10:00-17.00

Obowiązują zapisy:
Justyna Pietrak, tel. 600 223 632

drukuj (Warsztaty psychologiczno-rozwojowe dla kobiet)

Konkurs plastyczno-przyrodniczy "Wycieczka ekologiczna po zielonej metropolii warszawskiej"

Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Warszawa prowadzony przez Biuro Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju Urzędu m.st. Warszawy zaprasza uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych z Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (40 gmin) do udziału w konkursie plastyczno-przyrodniczym „Wycieczka ekologiczna po zielonej metropolii warszawskiej”.

Dnia 14 sierpnia (piątek) Urząd będzie nieczynny

Dnia 14 sierpnia (piątek) Urząd będzie nieczynny.

Więcej informacji dostępnych jest w Zarządzeniu Nr 140/2020 Wójta Gminy Izabelin z dnia 13 marca 2020 w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy w Urzędzie Gminy Izabelin i ustalenia terminu ich odpracowania.

http://www.bip.izabelin.pl/container/dokumenty/przepisy/zarzadzenia/2020/140.2020.pdf

  • treść komunikatu w wersji graficznej

Włączenie syren w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego

W związku z przypadającą  w dniu 1 sierpnia 2020 r. 76 rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego, informujemy mieszkańców, że na podstawie polecenia Wojewody Mazowieckiego w sprawie uczczenia ww. rocznicy i przeprowadzenia testu systemu wykrywania i alarmowania na terenie województwa mazowieckiego nastąpi   włączenia syren alarmowych zlokalizowanych na ternie Gminy Izabelin.  Syreny zostaną włączone o godz. 17.00 w dniu 1 sierpnia 2020 r. (sobota)  i będą emitować sygnał ciągły przez 1 minutę.
 

drukuj (Włączenie syren w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego)

Bezpłatna mammografia dla pań w wieku 50-69 lat

Zapraszamy Panie w wieku 50-69 lat na bezpłatną mammografię (prześwietlenie piersi) w technice cyfrowej w ramach Populacyjnego Programu Wczesnego Wykrywania Raka Piersi.

Izabelin - 7 sierpnia 2020 r.
w godzinach od 8.00 do 15.00
przy Urzędzie Gminy, ul. 3 Maja 42

  • plakat

Ankieta dotycząca potrzeb korzystania z e-usług oferowanych przez Gminę Izabelin

Chcesz żeby nasz Urząd był bardziej przystępny internetowo? Wypełnij krótką, ośmiopytaniową ankietę, dzięki której będziemy mogli obrać kierunki naszego cyfrowego rozwoju dla oszczędności Twojego czasu.
  • treść komunikatu w wersji graficznej

Kolejne środki zewnętrzne zasilą budżet naszej gminy!

W ostatni poniedziałek w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego Zastępca Wójta Michał Postek oraz Skarbnik Gminy Agnieszka Woźniak podpisali dwie umowy o dotacje z budżetu samorządu województwa mazowieckiego.

Wytyczne przeciwepidemiczne Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 2 lipca 2020 r. (III aktualizacja) dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3

Wytyczne przeciwepidemiczne Głównego Inspektora Sanitarnego z 2 lipca 2 br. dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 wydane na podstawie art. 8a ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2019 r. poz. 59 oraz 2020 r. poz. 322, 374 i 567).

https://gis.gov.pl/aktualnosci/wytyczne-przeciwepidemiczne-glownego-inspektora-sanitarnego-z-dnia-2-lipca-2020-r-iii-aktualizacja-dla-przedszkoli-oddzialow-przedszkolnych-w-szkole-podstawowej-i-innych-form-wychowania-przedszkol/
 

Zebrania Wiejskie Truskawia, Izabelina B oraz Lasek

Zapraszamy do udziału w zebraniach wiejskich Truskawia, Izabelina B oraz Lasek.

Szczegóły dostępne są po kliknięciu w nazwę:

Prezentacja z wykonania budżetu gminy za rok 2019

Ważne daty dotyczące nadchodzących wyborów prezydenckich

Ważne daty dotyczące nadchodzących wyborów prezydenckich

  • do 16 czerwca należy zgłosić zamiar głosowania korespondencyjnego w kraju - za pośrednictwem Urzędu Gminy;
  • do 19 czerwca należy złożyć wniosek do Wójta Gminy o sporządzenie aktu pełnomocnictwa;
  • do 23 czerwca należy złożyć wniosek o dopisanie do rejestru wyborców w wybranym przez siebie obwodzie głosowania;
  • do 23 należy zgłosić zamiar głosowania korespondencyjnego w kraju przez wyborców podlegających w dniu głosowania obowiązkowej kwarantannie, izolacji lub izolacji w warunkach domowych;
  • do 26 czerwca zamiar głosowania korespondencyjnego muszę zgłosić wyborcy podlegający w dniu głosowania obowiązkowej kwarantannie, którzy rozpoczęli ją po 5 dniu przed dniem wyborów;
  • do 26 czerwca można złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania, należy go złożyć w Urzędzie Gminy, w którym wyborca znajduje się na spisie wyborców.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronach 

https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/kalendarz
oraz
http://www.bip.izabelin.pl/p,214,wybory-prezydenta-rzeczypospolitej-polskiej-2020

Numery i granice obwodów głosowania dla Gminy Izabelin znajdują się na stronie

http://www.bip.izabelin.pl/art,881,obwieszczenie-wojta-gminy-izabelin-o-numerach-oraz-granicach-obwodow-glosowania-wyznaczonych-siedzibach-obwodowych-komisji-wyborczych-oraz-mozliwosci-glosowania-korespondencyjnego-i-przez-pelnomocnika-w-wyborach-prezydenta-rp

drukuj (Ważne daty dotyczące nadchodzących wyborów prezydenckich)

Zaproszenie na spotkanie online z okazji 30 lat istnienia samorządów w Polsce

Marszałek Adam Struzik zaprasza do śledzenia sobotniej debaty!

Wydarzenie i szczegóły:
https://www.facebook.com/events/575497903096534/

Dzisiaj XXIV Sesja Rady Gminy Izabelin (tryb zdalny), godz. 16.00

W dniu dzisiejszym w trybie zdalnym o godz. 16.00 odbędzie się XXIV Sesja Rady Gminy Izabelin

Transmisja:
https://esesja.tv/transmisja_na_zywo/733/rada-gminy-izabelin.htm

Porządek obrad i projekty uchwał:
http://www.izabelin.esesja.pl/posiedzenie/ff266fc1-ff46-4

Wydarzenie na facebook'u:
https://www.facebook.com/events/464784670882809/

  • treść komunikatu w wersji graficznej

Trwa nabór do Dziennego Domu Senior+

Wójt gminy Izabelin i kierownik Dziennego Domu Senior+ zapraszają do zapoznania się i skorzystania z oferty placówki, która utworzona jest dla seniorów powyżej 60 roku życia, nieaktywnych zawodowo i mieszkających w gminie Izabelin.

Dzienny Dom Senior+ znajdujący się w Izabelinie przy ulicy Matejki 19 to niezwykłe miejsce spotkań seniorów, w którym panuje pełna ciepła i prawdziwie rodzinna atmosfera.Podopieczni mogą korzystać z placówki przez 5 dni w tygodniu w godzinach od 8.00-16.00

Każdego dnia zapewniony jest ciepły posiłek w formie obiadu. Proponujemy szereg ciekawych form spędzania wolnego czasu oraz możliwość korzystania z doskonale wyposażonej sali gimnastycznej i sprzętu rehabilitacyjnego.
Główną ideą funkcjonowania ośrodka jest wsparcie seniorów w sferze społecznej aktywizacji i zapobieganie samotności. 
Chętnych bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w zajęciach. 

Zainteresowanych ofertą prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 22 506 47 58 z pracownikami DDS+ w godzinach 8.00-16.00

Zapraszamy do obejrzenia filmu reklamującego działalność Dziennego Domu Senior +

  • treść komunikatu w wersji graficznej

Spot Wspierajmy PRODUKT POLSKI

Wspierajmy PRODUKT POLSKI, czas na patriotyzm konsumencki

Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/produktpolski

#produktpolski #KupujŚwiadomie

drukuj (Spot Wspierajmy PRODUKT POLSKI)

W sobotę, 2 maja 2020r. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie nieczynny.

drukuj (W sobotę, 2 maja 2020r. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie nieczynny.)

XXIII Sesja Rady Gminy Izabelin 28.04 (wtorek), godz. 16.00

28 kwietnia o godzinie 16.00 odbędzie się XXIII Sesja Rady Gminy Izabelin, transmisja na żywo jest dostępna pod adresem:
https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/733/rada-gminy-izabelin.htm

Porządek obrad i projekty uchwał: 
http://www.izabelin.esesja.pl/posiedzenie/f365a64e-49c8-4

Wydarzenie na facebook'u:
https://www.facebook.com/events/2593740517577135/

drukuj (XXIII Sesja Rady Gminy Izabelin 28.04 (wtorek), godz. 16.00)

Niepodległa #MojaFlaga 2020

Na pewno masz ją gdzieś w domu. Jeśli nie - uszyj z materiału lub zrób z papieru. Nieważne, czy będzie duża, czy mała: najważniejsze, że Twoja. Wywieś flagę na majówkę! #mojaflaga

Na przekór dzisiejszym wyzwaniom, o których w zeszłą majówkę nawet nam się nie śniło, podtrzymajmy ważną tradycję i wywieśmy flagę na święta majowe. Niech ta wiosna się nie tylko zazieleni, ale i zakwitnie na biało i czerwono!

Podziel się zdjęciem swojej flagi w komentarzu na facebook'u, lub wrzuć na swój profil z oznaczeniem #mojaflaga. 

drukuj (Niepodległa #MojaFlaga 2020)

Mazowsze liderem w korzystaniu z usługi Twój e-PIT

  • Ponad pół miliona zeznań rocznych poprzez Twój e-PIT złożyli podatnicy z województwa mazowieckiego.
  • Urzędy skarbowe dokonały zwrotu dla ponad 350 tysięcy podatników.
  • Kwota zwrotów z podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT) to ponad 500 milionów złotych.

Pomimo tego, że bezpośredni kontakt z urzędami skarbowymi jest obecnie ograniczony, nie oznacza to, że nasza praca została zawieszona. Każdego dnia pracownicy i funkcjonariusze Izby Administracji Skarbowej w Warszawie wykonują swoje ustawowe obowiązki.
Efektem ich działań jest dokonanie ponad 350 tysięcy zwrotów w podatku dochodowym od osób fizycznych.

  • Stan na 30.03.2020 r.
    Stan na 30.03.2020 r.

drukuj ()

Wpływ na taką liczbę dokonanych zwrotów z pewnością ma to, że podatnicy z województwa mazowieckiego bardzo chętnie wybierają elektroniczną formę rozliczenia swoich dochodów. Świadczy o tym fakt, że ponad pół miliona podatników złożyło swoje zeznania poprzez usługę Twój e-PIT. Stawia to województwo mazowieckie na pierwszym miejscu pod względem liczby rozliczeń sporządzonych przy wykorzystaniu tej usługi. Warto pamiętać o tym, że w przypadku zeznań składanych drogą elektroniczną czas oczekiwania na zwrot jest krótszy niż w przypadku deklaracji papierowych.

  • Stan na 30.03.2020 r.
    Stan na 30.03.2020 r.

drukuj ()

Mazowieckie urzędy starają się sprawnie i systematycznie zwracać pieniądze oczekującym na nie podatnikom. Mimo obecnie panującej trudnej sytuacji, do podatników z naszego województwa wróciło już ponad pół miliarda złotych. 

Należy również pamiętać o tym, że zwroty z podatku dochodowego od osób i fizycznych. Urzędy skarbowe województwa mazowieckiego na bieżącą dokonują też rozliczeń deklaracji związanych z podatkiem od towarów i usług (VAT). Według stanu na dzień 30.03.2020 łączna kwota zwrotów VAT wyniosła blisko 10 miliardów złotych.

Zachęcamy do załatwiania spraw urzędowych przez Internet i zdalnego kontaktu z jednostkami KAS. Szczegółowe informacje o elektronicznych usługach dla podatników można znaleźć na stronach internetowych poszczególnych urzędów skarbowych oraz na stronie podatki.gov.pl

  • autor: Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany

Ważne stanowiska Stowarzyszenia „Metropolia Warszawa” przyjęte w dniu 6 kwietnia 2020 roku

W załączeniu ważne stanowiska przyjęte przez Zarząd Stowarzyszenia „Metropolia Warszawa” w dniu 6 kwietnia 2020 roku wraz z pismami przewodnimi Pana Prezesa, skierowanymi do Prezesa Rady Ministrów, Marszałka Sejmu RP i Polskiej Rady Przedsiębiorczości.

7 kwietnia - Światowy Dzień Zdrowia #BrawaDlaWas

7 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Zdrowia. W tym jubileuszowym, 70-tym roku działalności Światowej Organizacji Zdrowia tematem przewodnim jest „Powszechna opieka zdrowotna – wszędzie dla każdego.” Dostęp do opieki zdrowotnej na odpowiednim poziomie nie tylko sprzyja poprawie zdrowia obywateli i oczekiwanej długości życia, ale także chroni kraje przed epidemiami, wpływa na zmniejszenie ubóstwa i ryzyka głodu.

W tym roku to święto ma szczególny charakter. Wszyscy widzimy, z jak wielką determinacją i odwagą pracownicy służby zdrowia walczą z pandemią. Z poświęceniem i odwagą dbają o nasze życie i zdrowie, stojąc na pierwszej linii walki z chorobą.

Każdy kto chce podziękować wszystkim pracownikom służby zdrowia za to, że są i za to, co robią, może dołączyć się do ogólnopolskich owacji o godzinie 13:00 ze swojego balkonu lub okna, a my lokalnie możemy przesłać podziękowania korzystając z #BrawaDlaWas.

Jesteście wielcy. Dziękujemy!

Oni zostają dla nas w pracy, my możemy im pomóc zostając w domu.
#BrawaDlaWas #zostanwdomu #WorldHealthDay2020

drukuj (7 kwietnia - Światowy Dzień Zdrowia #BrawaDlaWas)

Program UE - „Europa dla obywateli”

„Europa dla obywateli” to program Unii Europejskiej wspierający organizacje pozarządowe i samorządy, a także inne organizacje i instytucje nienastawione na zysk, działające w obszarze społeczeństwa obywatelskiego, kultury i edukacji, w realizacji projektów związanych z tematyką obywatelstwa europejskiego, inicjatyw lokalnych, zaangażowania społecznego i demokratycznego oraz dialogu międzykulturowego.

Zapraszamy do kontaktu z zespołem polskiego Punktu Kontaktowego „Europa dla obywateli”, który dołoży wszelkich starań, aby polskie samorządy oraz organizacje otrzymały niezbędne informacje w zakresie wymogów formalnych i merytorycznych programu.

Punkt Kontaktowy ''Europa dla Obywateli'' jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00:
Marta Modzelewska – mmodzelewska@iam.pl
Iwona Oleszczuk – ioleszczuk@iam.pl

Więcej informacji o Programie znajdą Państwo na stronie internetowej: www.europadlaobywateli.pl oraz na fanpage'u Punktu

drukuj (Program UE - „Europa dla obywateli”)

Ogłoszenia o przystąpieniu do sporządzenia zmian w MPZP Truskaw i Truskaw - Helenówek etap I i etap III - przedłużenie terminu składania wniosków do planów

Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dot. zmiany MPZP Truskaw i Truskaw - Helenówek.

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany „Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Truskaw i Truskaw – Helenówek Etap III” (zmiany jednostkowe) – przedłużenie terminu składania wniosków do planu.

Przystępujemy do sporządzenia jednostkowych zmian w obowiązującym planie miejscowym. Szczegóły znajdują się w ogłoszeniu: http://www.bip.izabelin.pl/index.php?c=getfile&id=1673. Wnioski do zmiany planu zbieramy do 27 kwietnia 2020 r. (nowy termin)

Wzór wniosku wraz z klauzulą RODO dostępny jest pod adresem: http://www.bip.izabelin.pl/index.php?c=getfile&id=1674.

Obowiązujący plan miejscowy dostępny jest pod adresem: http://www.bip.izabelin.pl/p,107,wykaz-obowiazujacych-planow-miejscowych-na-terenie-gminy-izabelin – poz. Nr 26 w tabelce.

Zachęcamy także do zapoznania się z planem w systemie informacji przestrzennej naszej gminy pod adresem: www.izabelin.e-mapa.net. Warstwa zagospodarowanie przestrzenne umożliwia przeglądanie obowiązujących planów miejscowych na mapie gminy. Aby zapoznać się z tekstem planu należy wybrać w górnym pasku narzędzie ikonkę „i” i kliknąć w interesującym nas miejscu na mapie.

 

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Truskaw i Truskaw – Helenówek Etap I” (zmiany jednostkowe) – przedłużenie terminu składania wniosków do planu.

Przystępujemy do sporządzenia jednostkowych zmian w obowiązującym planie miejscowym. Szczegóły znajdują się w ogłoszeniu: http://www.bip.izabelin.pl/index.php?c=getfile&id=1671. Wnioski do zmiany planu zbieramy do 27 kwietnia 2020 r. (nowy termin)

Wzór wniosku wraz z klauzulą RODO dostępny jest pod adresem: http://www.bip.izabelin.pl/index.php?c=getfile&id=1672.

Obowiązujący plan miejscowy dostępny jest pod adresem: http://www.bip.izabelin.pl/p,107,wykaz-obowiazujacych-planow-miejscowych-na-terenie-gminy-izabelin – poz. Nr 31 w tabelce.

Zachęcamy także do zapoznania się z planem w systemie informacji przestrzennej naszej gminy pod adresem: www.izabelin.e-mapa.net. Warstwa zagospodarowanie przestrzenne umożliwia przeglądanie obowiązujących planów miejscowych na mapie gminy. Aby zapoznać się z tekstem planu należy wybrać w górnym pasku narzędzie ikonkę „i” i kliknąć w interesującym nas miejscu na mapie.

drukuj (Ogłoszenia o przystąpieniu do sporządzenia zmian w MPZP Truskaw i Truskaw - Helenówek etap I i etap III - przedłużenie terminu składania wniosków do planów)

KORONAWIRUS - ogólne zasady postępowania

Ogólne zasady postępowania medycznego w przypadku podejrzenia zakażenia nowym koronawirusem (SARS-CoV-2), szczególnie dla osób powracających z krajów dużego ryzyka (Chiny, Włochy, Iran, Tajlandia, Japonia) lub osób mających kontakt z takimi osobami oraz które zauważyły u siebie niepokojące objawy t. j.  gorączka, kaszel, duszność i problemy z oddychaniem:

  1. Pacjent manifestujący objawy powinien być hospitalizowany w oddziale zakaźnym (obserwacyjno-zakaźnym) z zapewnieniem warunków izolacji oddechowej i ścisłego reżimu sanitarnego.
    - Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie ul. Wolska 37, tel. 22 335 52 16
    - Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie ul. Wołoska 137, tel. 22 508 18 50
    - Wojskowy Instytut Medyczny w Warszawie ul. Szaserów 128, tel. 261 817 519
  2. Każdą informację o stwierdzonym przypadku, podejrzanym o zakażenie 2019-nCoV należy w trybie natychmiastowym zgłosić do właściwego, ze względu na miejsce podejrzenia, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub innego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej

Główny Inspektorat Sanitarny W Warszawie
ul. Targowa 65
tel.  22 536 13 00
https://gis.gov.pl/kategoria/aktualnosci/

Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Ożarowie Mazowieckim
Ul. Poznańska 129/133
Tel. 22 733 73 33

http://ozarow.psse.waw.pl/aktualnosci-i-komunikaty/komunikaty/informacja-glownego-inspektora-sanitarnego-dla-osob-powracajacych-z-polnocnych-wloch-7740

Szczegółowe informacje na stronie Ministerstwa Zdrowia
https://www.gov.pl/web/zdrowie/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie 

NFZ 
Całodobowa Telefoniczna Informacja Pacjenta
800 190 590
 

drukuj (KORONAWIRUS - ogólne zasady postępowania)

Młodzi zdolni, aktywni.

Przypominamy, iż w tym roku w naszej gminie  rusza  nowy program wspierający finansowo  uzdolnionych uczniów oraz młodych ludzi aktywnych i zaangażowanych społecznie, szczególnie w formie wolontariatu . 

Zachęcamy do udziału w ww. programie wszystkich wyróżniających się  uczniów, mieszkających i uczących się w placówkach oświatowych na  terenie Gminy Izabelin . Z wnioskiem może wystąpić rodzic, dyrektor szkoły lub opiekun zajęć pozalekcyjnych.

Wnioski należy złożyć w Centrum Usług Wspólnych do dnia 31 lipca 2020 roku. 

Wszystkie informacje w sprawie zasad przyznawania stypendium dostępne pod adresem
http://www.bip.izabelin.pl/container/rada_gminy/uchwaly/2019-pdf/XV.115.19.pdf 
lub telefonicznie pod numerem 22 111 00 73
 

drukuj (Młodzi zdolni, aktywni.)

Rozpoczęła się rekrutacja do przedszkoli publicznych oraz klas pierwszych szkoły podstawowej

Szanowni Rodzice!

Informujemy, że rozpoczęła się rekrutacja do przedszkoli publicznych oraz klas pierwszych szkoły podstawowej prowadzonych przez Gminę Izabelin. 

Wszelkie informacje i dokumenty dotyczące rekrutacji znajdziecie Państwo się na stronach gminnych przedszkoli i szkoły:

Gminne Przedszkole w Izabelinie: http://www.przedszkole.izabelin.pl/przedszkole/rekrutacja/
Gminne Przedszkole w Laskach: http://gplaski.szkolnastrona.pl/index.php?c=page&id=26
Szkoła Podstawowa w Izabelinie: http://www.izabelin.edu.pl/aktualnosci.php?wid=93&news=2068
 

drukuj (Rozpoczęła się rekrutacja do przedszkoli publicznych oraz klas pierwszych szkoły podstawowej)

Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie warszawskim zachodnim (IV)

 

Pracodawco planujesz zatrudnienie pracownika, który nie ukończył 30 roku życia?
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego 
zaprasza 
do składania wniosków o organizację prac interwencyjnych w ramach projektu 
„ Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie warszawskim zachodnim (IV)” 

Nie zwlekaj!!!
Przyjdź i złóż Wniosek
Szczegółowe informacje na stronie internetowej Urzędu
www.ozarowmazowiecki.praca.gov.pl oraz pod numerem telefonu: 22 725 42 91 w. 121
 

drukuj (Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie warszawskim zachodnim (IV))

Uchwała krajobrazowa

Przypominamy o możliwości składania wniosków do uchwały krajobrazowej!

Przeszkadzają Ci morza niejednolitych banerów i szyldów reklamowych? Może jesteś przedsiębiorcą i zależy Ci na estetyce i standardach dotyczących małej architektury? Niezależnie od tego czy tu mieszkasz czy prowadzisz przedsiębiorstwo - masz wpływ na swoje otoczenie! Złóż wniosek, dzięki Tobie dowiemy się czego nam wszystkim potrzeba.

Więcej informacji, w tym wzór wniosku pod adresem: http://bip.izabelin.pl/art,799,uchwala-krajobrazowa

drukuj (Uchwała krajobrazowa)

Ogłoszenia o przystąpieniu do sporządzenia zmian w MPZP Truskaw i Truskaw - Helenówek etap I i etap III - przedłużenie terminu składania wniosków do planów

Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dot. zmiany MPZP Truskaw i Truskaw - Helenówek.

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany „Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Truskaw i Truskaw – Helenówek Etap I” (zmiany jednostkowe) – przedłużenie terminu składania wniosków do planu.

Przystępujemy do sporządzenia jednostkowych zmian w obowiązującym planie miejscowym. Szczegóły znajdują się w ogłoszeniu: http://www.bip.izabelin.pl/index.php?c=getfile&id=1671. Wnioski do zmiany planu zbieramy do 27 kwietnia 2020 r. (nowy termin)

Wzór wniosku wraz z klauzulą RODO dostępny jest pod adresem: http://www.bip.izabelin.pl/index.php?c=getfile&id=1672.

Obowiązujący plan miejscowy dostępny jest pod adresem: http://www.bip.izabelin.pl/p,107,wykaz-obowiazujacych-planow-miejscowych-na-terenie-gminy-izabelin – poz. Nr 26 w tabelce.

Zachęcamy także do zapoznania się z planem w systemie informacji przestrzennej naszej gminy pod adresem: www.izabelin.e-mapa.net. Warstwa zagospodarowanie przestrzenne umożliwia przeglądanie obowiązujących planów miejscowych na mapie gminy. Aby zapoznać się z tekstem planu należy wybrać w górnym pasku narzędzie ikonkę „i” i kliknąć w interesującym nas miejscu na mapie.

 

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Truskaw i Truskaw – Helenówek Etap I” (zmiany jednostkowe) – przedłużenie terminu składania wniosków do planu.

Przystępujemy do sporządzenia jednostkowych zmian w obowiązującym planie miejscowym. Szczegóły znajdują się w ogłoszeniu: http://www.bip.izabelin.pl/index.php?c=getfile&id=1673. Wnioski do zmiany planu zbieramy do 27 kwietnia 2020 r. (nowy termin)

Wzór wniosku wraz z klauzulą RODO dostępny jest pod adresem: http://www.bip.izabelin.pl/index.php?c=getfile&id=1674.

Obowiązujący plan miejscowy dostępny jest pod adresem: http://www.bip.izabelin.pl/p,107,wykaz-obowiazujacych-planow-miejscowych-na-terenie-gminy-izabelin – poz. Nr 31 w tabelce.

Zachęcamy także do zapoznania się z planem w systemie informacji przestrzennej naszej gminy pod adresem: www.izabelin.e-mapa.net. Warstwa zagospodarowanie przestrzenne umożliwia przeglądanie obowiązujących planów miejscowych na mapie gminy. Aby zapoznać się z tekstem planu należy wybrać w górnym pasku narzędzie ikonkę „i” i kliknąć w interesującym nas miejscu na mapie.

drukuj (Ogłoszenia o przystąpieniu do sporządzenia zmian w MPZP Truskaw i Truskaw - Helenówek etap I i etap III - przedłużenie terminu składania wniosków do planów)

X Ogólnopolski Konkurs Plastyczny dla Dzieci pod hasłem "Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz"

Szanowni Państwo,

W związku z trwającym jubileuszowym X Ogólnopolskim Konkursem Plastycznym dla Dzieci: „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz”, którego etap wojewódzki kończy się dnia 28 lutego 2020 r., przesyłam Państwu poniżej zamieszczony link z zaproszeniem Prezes KRUS dr Aleksandry Hadzik do udziału w X Konkursie.

 

https://www.krus.gov.pl/zadania-krus/prewencja/x-ogolnopolski-konkurs-plastyczny-dla-dzieci/

 

Zachęcam Państwa do odtwarzania wystąpienia Pani Prezes KRUS, jednocześnie prosząc o jak najbardziej liczny udział uczniów w konkursie i terminowe dostarczenie prac do 28 lutego .

 

Serdecznie pozdrawiam

 

Teresa Młynarczyk

Główny Specjalista  Placówki Terenowej

KRUS w Błoniu 

IP 6490315

drukuj (X Ogólnopolski Konkurs Plastyczny dla Dzieci pod hasłem "Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz")

Badania mammograficzne w dniu 12.02.2020

drukuj (Badania mammograficzne w dniu 12.02.2020)

Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla obszaru funkcjonalnego „Warszawa Zachód”.

 

W dniu 31 stycznia 2020 roku o godzinie 10.00 w Sali Widowiskowej w Centrum Kultury w Łomiankach przy ulicy Wiejskiej 12a odbyło się uroczyste podpisanie deklaracji współpracy pomiędzy Gminami: Łomianki, Czosnów, Nowy Dwór Mazowiecki, Zakroczym, Izabelin, Stare Babice.

 

Nie mamy wątpliwości, że świat mierzy się obecnie z poważnym kryzysem klimatycznym. Wiemy również, jak ważne w obecnej sytuacji są wszelkie działania proekologiczne. Działania na wielu płaszczyznach i obszarach. Szczególnie my, jako przedstawiciele samorządów jesteśmy zobligowani do podjęcia aktywności, które stworzą naszym mieszkańcom nowe możliwości i wpłyną na podniesienie komfortu ich życia, jednocześnie wpisując się w plany europejskie. Tymi słowami Małgorzata Żebrowska-Piotrak, Burmistrz Łomianek, powitała dzisiejszych gości.

 

Przyczyniając się do rozwoju gmin nawiązujemy współpracę i tworzymy obszar funkcjonalny „Warszawa Zachód”. Nadrzędnym celem podjętych przez nas działań jest kształtowanie przestrzeni publicznej, ograniczenie zanieczyszczenia powietrza, tworzenie efektywnych i spójnych rozwiązań odpowiadających na potrzeby społeczne. Planowanie przestrzennych obszarów zurbanizowanych, które staną się generatorami ruchu przy uwzględnieniu potrzeb gospodarczych, przestrzennych i społecznych. Naszym celem jest tworzenie wspólnych rozwiązań w perspektywie długookresowej, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań opracowywanych na szczeblu centralnym oraz przez Miasto Stołeczne Warszawa, które zamkniemy w dokumencie strategicznym – Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla obszaru funkcjonalnego „Warszawa Zachód”.

 

Marzena Sobolewska

drukuj (Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla obszaru funkcjonalnego „Warszawa Zachód”.)

Dofinasowania na tworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w formie żłobków, klubów dziecięcych lub dziennego opiekuna.

8,5 mln zł z UE na działania sprzyjające powrotowi do aktywności zawodowej rodziców maluchów w wieku żłobkowym

 

Podmioty działające w Warszawie oraz 39 gminach współpracujących ze stolicą na rzecz zintegrowanego rozwoju metropolii warszawskiej mogą starać się o środki na tworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3.

 

Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie - we współpracy z m.st. Warszawa - ogłosił konkurs, w ramach którego możliwe jest uzyskanie dofinansowania z funduszy europejskich na działania sprzyjające powrotowi do aktywności zawodowej rodziców maluchów w wieku żłobkowym. Konkurs jest przeznaczony dla podmiotów działających w Warszawie oraz 39 gminach sąsiadujących ze stolicą.

 

 Na co można dostać dofinansowanie?

W ramach konkursu możliwe będzie uzyskanie dofinasowania na tworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w formie żłobków, klubów dziecięcych lub dziennego opiekuna.  Dotacją mogą być objęte m.in. wydatki na dostosowanie pomieszczeń do potrzeb dzieci, wyposażenie, zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych, wynagrodzenie personelu, wyżywienie i pobyt dzieci. Realizacja projektów umożliwi m.in. powrót do pracy osobom po urlopach macierzyńskich, rodzicielskich i wychowawczych, które sprawują opiekę nad dziećmi do lat 3.

 

Jak otrzymać dotację?

Konkurs jest organizowany w ramach Poddziałania 8.3.2 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Wniosek o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami należy złożyć w terminie od 13 lutego do 28 lutego 2020. Więcej informacji oraz szczegółowy regulamin konkursu dostępny na www.omw.um.warszawa.pl oraz na www.funduszedlamazowsza.eu.

 

Zintegrowane Inwestycje Terytorialne to inicjatywa, która pozwala na wyjście poza sztywne granice administracyjne jednostek samorządu terytorialnego, umożliwiając realizowanie przez m.st. Warszawę oraz 39 podwarszawskich gmin wspólnych przedsięwzięć finansowanych z funduszy UE w ramach perspektywy finansowej na lata 2014-2020. Ideą Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych jest współpraca samorządów na rzecz maksymalnego wykorzystania wspólnych atutów i rozwiązywania problemów, które dotyczą całego obszaru metropolitalnego. Projekty realizowane w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych nie mogą być oderwanymi od siebie, punktowymi inwestycjami, muszą być wzajemnie powiązane.

drukuj (Dofinasowania na tworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w formie żłobków, klubów dziecięcych lub dziennego opiekuna.)

Zapraszamy dzieci do udziału w 10. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz”

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego organizuje X Ogólnopolski Konkurs Plastyczny dla Dzieci, który w 2020 roku przebiega pod hasłem „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz” skierowany do uczniów szkół podstawowych z terenów wiejskich. Patronat honorowy nad konkursem sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Jan Krzysztof Ardanowski.

Celem Konkursu jest promowanie pozytywnych zachowań związanych z pracą i zabawą na terenie gospodarstwa rolnego oraz popularyzowanie Wykazu czynności szczególnie niebezpiecznych związanych z prowadzeniem gospodarstwa rolnego, których nie wolno powierzać dzieciom poniżej 16 lat

Zadaniem konkursowym dziecka jest wykonanie pracy plastycznej w formacie A3 w dowolnej technice, na temat zapobiegania wypadkom i chorobom zawodowym rolników, związanym z obecnością w gospodarstwie rolnym zwierząt gospodarskich. Liczy się pomysł i wykonanie pracy plastycznej oddającej hasło konkursowe „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz”. Praca powinna być wykonana indywidualnie przez uczestnika konkursu z materiałów trwałych, gwarantujących odporność na zniszczenie w czasie transportu i przechowywania. Uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę plastyczną.

 

W Województwie Mazowieckim Konkurs przebiega w dwóch etapach: powiatowym i wojewódzkim. Prace plastyczne laureatów trzech pierwszych miejsc etapu wojewódzkiego wezmą udział w eliminacjach ogólnopolskich. Na laureatów czekają nagrody rzeczowe.

Na każdym etapie konkursu zgłoszone prace oceniane będą w podziale na dwie kategorie wiekowe (kl. 0-III i IV-VIII), według kryteriów: zgodność z tematyką konkursu i jej trafne przedstawienie, oryginalność, pomysłowość w zobrazowaniu przesłania konkursu oraz walory estetyczne pracy.

W szkołach zainteresowanych przeprowadzeniem Konkursu istnieje możliwość spotkań z przedstawicielem KRUS który zwróci uwagę dzieci na niebezpieczne czynności i sytuacje, związane z obecnością w gospodarstwie zwierząt gospodarskich wykorzystując narzędzia multimedialne: kurs e-learningowy „Bezpiecznie na wsi mamy – upadkom zapobiegamy” oraz film edukacyjny „Gra o zdrowie i bezpieczeństwo”.

            Szkoły, których uczniowie chcą wziąć udział w konkursie, powinny skontaktować się z najbliższą jednostką terenową KRUS, gdzie uzyskają niezbędne informacje na temat organizacji eliminacji. Termin nadsyłania prac konkursowych do PT KRUS za pośrednictwem szkół upływa z dniem 28 lutego 2020 r.

 

 

Placówka Terenowa KRUS w Błoniu

ul. Targowa 3 B  (tel. 22725 40 44 ,  22 731 24 15 e-mail: blonie@krus.gov.pl ).

 

  • w załączeniu Regulamin Konkursu wraz z załącznikami

 

drukuj (Zapraszamy dzieci do udziału w 10. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz”)

Narciarski Rajd Szlakiem Powstańców Styczniowych 1863 r.

                                                               
Zapraszamy fanów nart biegowych i nordic walking !                 

 

            W dniu 26 stycznia 2020, Powiat Warszawski Zachodni wraz z Parkiem Rozrywki Julinek, Gminą Leszno oraz Kampinoskim Parkiem Narodowym zaprasza miłośników rekreacji na świeżym powietrzu do udziału w Narciarskim Rajdzie Szlakiem Powstańców Styczniowych 1863 r. Impreza ma charakter rekreacyjny. Nie występuje w niej element rywalizacji.


Zapraszamy Narciarzy Biegowych i miłośników Nordic Walking. Podobnie jak w edycjach poprzednich w tym roku organizatorzy wyznaczyli tę samą trasę czyli dwie pętle po 5,5 km. Całość będzie przebiegała szlakami turystycznymi Kampinoskiego Parku Narodowego, ze startem na terenie Parku Rozrywki Julinek, Julinek 1 Leszno k/Błonia.
Udział w rajdzie jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona - 200 osób. (100 osób – narty biegowe, 100 osób nordic walking). Po zmaganiach sportowych, na uczestników czekają ognisko i ciepły poczęstunek.

 

W programie także pokazy historyczne grupy rekonstrukcyjnej z okresu Powstania Styczniowego. Organizatorzy czyli Powiat Warszawski Zachodni zapewnia możliwość nieodpłatnego wypożyczenia 100 kompletów nart i butów (decyduje kolejność zgłoszeń).


Formularz uprawniający do udziału w rajdzie, regulamin oraz wypożyczalnia sprzętu sportowego, dostępne są na www.pwz.pl,
po pobraniu wypełnione formularze wysyłamy na kampinos150@gmail.com
tel. informacyjny 517 143 924.


Zapisy trwają do 22 stycznia środa br. do godz. 12:00. W przypadku
braku śniegu odbędzie się rajd Nordic Walking.


 

                                                                           Radosław Karpiński - PWZ

drukuj (Narciarski Rajd Szlakiem Powstańców Styczniowych 1863 r.)

UZUPEŁNIAJĄCY NABÓR KANDYDATÓW NA ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH NA KADENCJĘ 2020-2023

Informacja w sprawie uzupełniającego naboru kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2020-2023

Prezes Sądu Okręgowego w Warszawie wystąpił do Rady Gminy Izabelin o dokonanie wyborów uzupełniających ławników na kadencję 2020-2023.

Liczba wybieranych ławników wynosi:

- do Sądu Okręgowego w Warszawie – 1 osoba
- do Sądu Rejonowego dla Warszawy –Żoliborza w Warszawie  Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych – 4 osoby

 

Informacja dla kandydatów na ławników:

 

Ławnikiem może być wybrany ten, kto:

 

1.  posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;

2.  jest nieskazitelnego charakteru;

3.  ukończył 30 lat i nie przekroczył 70 lat;

4.  jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania co najmniej od roku;

5.  jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika;

6.  posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe.

 

 Ławnikami nie mogą być:

 

1. osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz w prokuraturze;

2. osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;

3.  funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń;

4.  adwokaci i aplikanci adwokaccy;

5. radcy prawni i aplikanci radcowscy;

6. duchowni;

7.  żołnierze w czynnej służbie wojskowej;

8.  funkcjonariusze Służby Więziennej;

9.  radni gminy, powiatu i województwa.

 

 Nie można być ławnikiem jednocześnie w więcej niż jednym sądzie.

Zgłaszanie kandydatów na ławników zgłasza się radzie gminy w terminie do dnia 31 stycznia 2020 roku.

Zgodnie z art. 162 ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych:

§ 1. Kandydatów na ławników mogą zgłaszać radom gmin prezesi właściwych sądów, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa, z wyłączeniem partii politycznych, oraz co najmniej pięćdziesięciu obywateli mających czynne prawo wyborcze, zamieszkujących stale na terenie gminy dokonującej wyboru, w terminie do dnia 30 czerwca ostatniego roku kadencji.

 

§ 2. Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia dołącza się następujące dokumenty:

1) informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą zgłaszanej osoby;

 

2) oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;

 

3) oświadczenie kandydata, że nie jest lub nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, a także, że władza rodzicielska nie została mu ograniczona ani zawieszona;

 

4) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 27 sierpnia 2017 r. o podstawowej opiece zdrowotnej (tj.Dz. U. z 2019r.poz.357,730), stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania funkcji ławnika;

 

5) dwa zdjęcia zgodne z wymogami stosowanymi przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego.

 

§ 3. Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez stowarzyszenie, inną organizację społeczną lub zawodową, zarejestrowaną na podstawie przepisów prawa, dołącza się również aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis do innego właściwego rejestru lub ewidencji dotyczące tej organizacji.

 

§ 4. Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez obywateli dołącza się również listę osób zawierającą imię (imiona), nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, miejsce stałego zamieszkania i własnoręczny podpis każdej z pięćdziesięciu osób zgłaszających kandydata.

 

§ 5. Dokumenty wymienione w § 2 pkt 1–4 powinny być opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia, a dokumenty wymienione w § 3 nie wcześniejszą niż trzy miesiące przed dniem zgłoszenia.

 

§ 6. Osobą uprawnioną do składania wyjaśnień w sprawie zgłoszenia kandydata na ławnika przez obywateli jest osoba, której nazwisko zostało umieszczone jako pierwsze na liście, o której mowa w § 4.

 

§ 7. Koszt opłaty za wydanie informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz opłaty za badanie lekarskie i za wystawienie zaświadczenia lekarskiego ponosi kandydat na ławnika.

 

§ 8. Koszt opłaty za wydanie aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpisu lub zaświadczenia z innego właściwego rejestru lub ewidencji ponosi podmiot, którego dotyczy odpis lub zaświadczenie.

 

Wszelkie informacje, oświadczenia i zaświadczenia powinny być opatrzone datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed dniem zgłoszenia, a odpisy z właściwych rejestrów nie powinny być starsze niż 3 miesiące.

 

Wzory dokumentów można pobrać na stronie internetowej www.gmina.izabelin.pl  oraz w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Izabelin, ul.3Maja 42 ;

- w pokoju Biura Rady  - na parterze,

- w kancelarii Urzędu –  na  parterze.

Składanie dokumentów

Karty zgłoszenia kandydata na ławnika sądowego wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami przyjmowane są w kancelarii w godzinach pracy Urzędu Gminy:

- poniedziałek - godz. 9:00 - 18:00

- wtorek - piątek godz.8:00 do 16:00

 

Załączniki :

  1. Wzór karty zgłoszenia kandydata na ławnika zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia z dnia 9 czerwca 2011 r. (Dz. U. z 2011 r., Nr 121, poz. 693).
  2. Wzór listy osób zgłaszających kandydatów na ławnika.
  3. Wzór oświadczenia kandydata na ławnika dotyczącego prowadzonych przeciwko kandydatowi na ławnika postępowań z oskarżenia publicznego i przestępstw skarbowych.
  4. Wzór oświadczenia kandydata na ławnika dotyczącego posiadanej władzy rodzicielskiej.
  5. Wzór zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia kandydata na ławnika wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 października 2017 r. o podstawowej opiece zdrowotnej (tj.Dz. U. z 2019r.poz.357,730), stwierdzające brak przeciwwskazań do sprawowania funkcji ławnika.
  6. Dwa zdjęcia zgodne z wymogami stosowanymi przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego.

drukuj (UZUPEŁNIAJĄCY NABÓR KANDYDATÓW NA ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH NA KADENCJĘ 2020-2023)

Poszukujemy lektora języka angielskiego!

Zajęcia

- dla wszystkich chętnych pracowników Urzędu Gminy

- prowadzone w małych grupach (max 6 osób), zależnych od stopnia zaawansowania

- 2 razy w tygodniu, po 60 minut/grupa

- w godzinach: porannych (od 7.30) oraz popołudniowych (od 15.30)

 

Zajęcia obywać się będą w Urzędzie Gminy Izabelin.

 

Prosimy o przesyłanie ofert na adres

sekretariat@izabelin.pl

do 17.01.2020 r.

drukuj (Poszukujemy lektora języka angielskiego!)

Szkolenie przygotowujące do aplikowania o wsparcie w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej, 28 lutego 2020 r. (piątek) godz. 10:00 - 16:00

Stowarzyszenie „Między Wisłą a Kampinosem” organizuje szkolenie przygotowujące do aplikowania o wsparcie w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej.
Szkolenie odbędzie się w dniu 28 lutego 2020 r. w godz. 10:00 - 16:00 w Urzędzie Gminy Czosnów ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów.

drukuj (Szkolenie przygotowujące do aplikowania o wsparcie w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej, 28 lutego 2020 r. (piątek) godz. 10:00 - 16:00)

Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie warszawskim zachodnim (IV)

 

Pracodawco planujesz zatrudnienie pracownika, który nie ukończył 30 roku życia?
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego 
zaprasza 
do składania wniosków o organizację prac interwencyjnych w ramach projektu 
„ Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie warszawskim zachodnim (IV)” 

Nie zwlekaj!!!
Przyjdź i złóż Wniosek
Szczegółowe informacje na stronie internetowej Urzędu
www.ozarowmazowiecki.praca.gov.pl oraz pod numerem telefonu: 22 725 42 91 w. 121
 

drukuj (Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie warszawskim zachodnim (IV))

Promobox

Kontakt

  • -

Kontakt

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin

tel. 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl

Nr konta
31 1020 1026 0000 1102 0023 6034
PKO BP SA II O/Warszawa

MAPA

[obiekt mapy]
  • System Informacji Przestrzennej - Urząd Gminy Izabelin

Newsletter

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: Rozporządzenie) informujemy, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gminy Izabelin, zwany dalej Administratorem
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Izabelin, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Izabelin za pomocą adresu iod@izabelin.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, przy spełnieniu przesłanek wskazanych w Rozporządzeniu, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
  5. Wyrażenie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania newslettera.
  6. Ma Pani/Pan prawo wycofać zgodę w każdym czasie, co nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do momentu wycofania zgody, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne.
  8. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców
    - podmiotom, które przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Izabelin, na podstawie przepisów prawa lub stosownych umów;
    - organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z powszechnie obowiązującego prawa.
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
  10. W sytuacji przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z naruszeniem przepisów prawa, w tym w szczególności Rozporządzenia, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Pani/Pana dane będą w serwisach Administratora przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegały profilowaniu.

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.