Urząd Gminy Izabelin - Gmina Izabelin

Menu główne

Treść

  • grafika informacyjna usługi urząd24

InPost I Urząd 24 - pytania i odpowiedzi

InPost I Urząd 24

Jestem Mieszkańcem Izabelina

  1. Na czym w praktyce polega nowa usługa InPost Urząd 24?

Dzięki nowej usłudze możesz załatwić wybrane sprawy urzędowe przy pomocy Paczkomatów InPost. Na chwilę obecną Mieszkańcy Gminy Izabelin mogą przesłać poprzez Paczkomaty wniosek dotyczący większości spraw, do których formularz jest opublikowany na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Izabelin, za wyjątkiem spraw, przy których jest adnotacja o konieczności osobistego stawiennictwa.

Sprawy prowadzone przez Wydział Spraw Obywatelskich oraz Urzędu Stanu Cywilnego wymagają osobistego stawiennictwa w Urzędzie Gminy.

Należy mieć na uwadze, że składając pismo przez paczkomat nadawca nie otrzyma urzędowego potwierdzenia przedłożenia.

Dokumenty do Urzędu nadać można w wybranym Paczkomacie na terenie gminy Izabelin. W tym celu należy wejść na stronę urzad24.inpost.pl/ugizabelin, wypełnić formularz, opłacić i wydrukować etykietę nadawczą, spakować dokumenty (nie zapomnieć o naklejaniu etykiety na kopertę) i nadać je w Paczkomacie.

W niektórych przypadkach odpowiedź urzędu będzie możliwa do odbioru w paczkomacie zlokalizowanym przy Urzędzie. Informację o możliwości odbioru Mieszkaniec otrzyma w aplikacji InPost, wiadomości email i/lub SMS. Jeżeli odpowiedź będzie wymagała potwierdzenia odbioru w trybie art. 46 Kodeksu Postępowania Administracyjnego wówczas zostanie przesłana pocztą, elektronicznie z uwierzytelnionym podpisem bądź będzie możliwy odbiór osobisty.

  1. Gdzie mogę nadać dokumenty do Urzędu Gminy?

Możesz to zrobić w dowolnym Paczkomacie na terenie Izabelina. Lista Paczkomatów dostępnych znajduje się na stronie urzad24.inpost.pl/ugizabelin

  1. Gdzie mogę odebrać dokumenty od Urzędu Gminy Izabelin?

Dokumenty możesz odebrać z Paczkomatu, znajdujących się przy Urzędzie Gminy:

  • Paczkomat IZA02M - ul. Matejki 21

W powiadomieniu otrzymasz adres Paczkomatu, do którego masz się udać.

  1. Czy otrzymam powiadomienie, kiedy Urząd Gminy prześle do mnie dokumenty?

Tak, otrzymasz powiadomienie od InPost, że Twoje dokumenty są do odbioru w Paczkomacie przy Urzędzie wraz z adresem Paczkomatu. Powiadomienia wysyłane są poprzez e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną InPost Mobile.

  1. Czy InPost poinformuje mnie, że dokumenty są do odbioru w Paczkomacie?

Tak, otrzymasz powiadomienie w aplikacji, email i/lub SMS.

  1. Czy usługa nadania dokumentów jest płatna?

Tak, koszt usługi nadania dokumentów do Urzędu to 5,99 zł brutto. 

  1. Czy muszę wypełnić zgłoszenie lub formularz, żeby wysłać sprawę do Urzędu Gminy?

Wystarczy wypełnić prosty formularz na stronie: urzad24.inpost.pl/ugizabelin i nadać wymagane dokumenty w dowolnie wybranym przez siebie Paczkomacie na terenie miasta. Lista Paczkomatów dostępna jest na stronie urzad24.inpost.pl/ugizabelin

  1. Jakie dane muszę podać, żeby nadać dokumenty od Urzędu?

W formularzu należy podać imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail.

  1. Jak nadać dokumenty w Paczkomacie?

To bardzo proste! Zlokalizuj wybrany przez Ciebie Paczkomat, a następnie udaj się tam z przygotowaną wcześniej przesyłką/dokumentami. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję "Mam już paczkę ze specjalną etykietą". Następnie zeskanuj kod kreskowy z etykiety i włóż paczkę do skrytki.

  1. Jakie dane muszę podać przy Paczkomacie, żeby odebrać dokumenty od Urzędu?

Wygodny i bezpieczny odbiór dokumentów jest możliwy poprzez zdalne otwarcie skrytki przy pomocy aplikacji InPost Mobile. Możesz je również odebrać wprowadzając na ekranie numeru telefonu oraz kod odbioru otrzymany w wiadomości. 

  1. Mam problem z odbiorem przesyłki z Paczkomatu? Z kim mogę się kontaktować?

Można skontaktować się z infolinią InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest w następujących godzinach: pon. - pt. 7:00 - 22:00, sob. 8:00 - 20:00, niedz. 8:00 - 18:00, w święta 8:00 - 16:00.

  1. Skąd mam wiedzieć jakie dokumenty mam dostarczyć do Urzędu Gminy, żeby załatwić sprawę?

Procedury związane z załatwianymi sprawami oraz wykaz niezbędnych dokumentów dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Izabelin (http://www.bip.izabelin.pl/) w zakładce „Załatw sprawę w urzędzie”.

  1. Co mam sprawdzić przed złożeniem dokumentów w Paczkomacie?
  • Sprawdź czy na pewno składasz wniosek na prawidłowym druku,
  • Starannie wypełnij wniosek,
  • Sprawdź, czy masz wszystkie niezbędne dokumenty,
  • Sprawdź, czy dokumenty zawierają prawidłowe dane, czy nie ma w nich pomyłek,
  • Sprawdź, czy załączyłeś prawidłowe druki opłat,
  1. Co się stanie, jeśli złożone dokumenty będą nieprawidłowe?

Urząd Gminy Izabelin dołoży wszelkich starań, aby załatwić pozytywnie Twoją sprawę. Niemniej, w niektórych przypadkach braki wymaganych dokumentów lub zawarte w nich błędy nie umożliwią pozytywnego załatwienia Twojej sprawy. Wtedy w zależności od sytuacji: możesz zostać poproszony telefonicznie o uzupełnienie dokumentów, albo zostanie wydany dokument o negatywnym załatwieniu sprawy, albo też złożone dokumentu będą po prostu zwrócone.

  1. Jak długo będę czekał na dokumenty?

Jeżeli złożony wniosek oraz dołączone do niego dokumenty będą prawidłowe, wtedy sprawa będzie zakończona w najszybszym możliwym terminie.

Promobox

Kontakt

  • -

Kontakt

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin

tel. 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl

Nr konta
31 1020 1026 0000 1102 0023 6034
PKO BP SA II O/Warszawa

MAPA

[obiekt mapy]
  • System Informacji Przestrzennej - Urząd Gminy Izabelin

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.
baner toplayer